teisipäev, 30. november 2010

Translaatori jutt

elaz kammoon k0rd üx waratu mudilan22 . tal ici 0ly ainult üx (6) haljaz k22p mida ta pä2wazt pä2wa kandiz . yyy! tema 2lu 0ly 0hurikaz . iga :D:D:D:D:D:D päew ajazid t2da k00lizkäijad taga ja ta pidy k0gua2g :D:D:D:D:D:D nendee eezt ära liduma . kammoon mudilan22 fantaz22riz tihty :$ , 2t icic ta 0lex jõukam ja wapram (6) . qid z222 2y aidanud aamh.. midagy ja ta zay alaty icc eineztada kõigezt üx k0rd nädalaz . parematel :D päewadel wõib-0lla ka kax . (6) t2ma eluz 2y 0lnud tallee midagy m22l2pärazt , :$ z2zt tal 2y 0lnud midagy ja ta nuttiz hihii ja 0ly qrb pä2wazt päewa hihhii . aga üh2l pä2wal :D:D:D:D tuly õnn tema õu2l22 yyy! , üx wapper :D printz wõttiz tüdruq 2ndal22 naizex ja wiiz ta kammoon 0ma l0zzy . :D:D:D z2ll2zt pä2wazt pealee 2laz tüdruk õnneliqlt (6) ja jõukalt . nagu ici




Küsimused


1. Ta kasutas väljendeid, smaile ja lühendeid.

2. Ma kasutan slängi ja muud sellist, kirjutan palju lühendeid ja lühendan asju. Ma ei kasuta suuri tähti ega kirjavahemärke. Kasutan palju smaile ja erinevaid väljendeid.

3. Lubamatud on see, et ma ei kasuta kirjavahemärke ja suuri täiti, kasutan smaile ja väljendeid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar