teisipäev, 16. november 2010

Harjutus :):)

varrukas, kanarbik, apelsin, mandariin, krokodill, president, röndgen, anekdoot, detektiiv, arhidekt, brikett, taburet, kotlet, pankrot, garaaž, garderoob, psüholoogia, draama, kandidaat, kompvek, draagiline, hubane, kiirkäija, minia, treial, revolutsioon, materjal, linnalne, professor, režissöör, vargsi, müüja, finiš.


Laused :


Sportlased jõudsid finišisse ja kõik inimesed plaksutasid.
Mulle maitsevad apelsin ja mandariin väga.
Mulle ei maitse kotlet, sest ma ei söö liha.
Kui ma trenni lähen vahetan enne seda garderoobis riided ära.
Mul oli toaremont, nüüd on mu tuba väga hubane.
Piilusin vargsi uksest sisse, aga ei näinud midagi, sest oli pime.
Poes on palju müüjaid.
Mina olen linnlane ja mulle meeldib linnas elada.
Mu õele maitsevad kompvekid väga.
Krokodilli olen ma näinud ainult loomaaias.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar